18 Haziran 2015 Perşembe

'İyi ki' Diyebiliyorsan..

Tam da dilediğim gibi 'haziran' bomba geldi bana!
Doğum günümün bu ay da olmasından mıdır nedir bilmem 'haziran'ı bir başka seviyorum.
Kırmızının uğuruna inandığım gibi inanıyorum haziranın uğuruna..
Ne zamandır yazacağım yazamıyorum.Çünkü 'yazar' burada derin düşüncelerde..
Tatili bu yüzden sevmiyorum galiba hep bir düşünce halindeyim,manyak mıyım neyim? Ne düşünüyorsam bu kadar çok...
Ama işte öyle olmuyor.. Beni yormadığı ve delirtmediği müddetçe bu düşünceler esasında 'dev' iyi geliyor...
Öyle umut doluyum ki..
Önüm,arkam,sağım,solum hep 'iyi ki'lerle dolu..
içimde kalan tek 'keşke'me bakıyorum,onunla da bugün bi imza attık.
O keşke'de Allah'ın izniyle 'iyi ki' olup yazarı sevinderecek.
Bu arada doğum günümün haziranda olduğunu söyledim ya bahsetmeden geçemeyeceğim.
Benim çatlak arkadaşlarım yine beni gözler dolu dolu (onlar görmesede) bir hale getirdiler.
Ya hani artık süpriz yoktu,tükenmişti..
Yok yani illaki bir şeyler yapacaklar..
Odama bir girdim duvarımda renkli küçük zarflar..
Üzerlerine de yıldızlar yapmışlar moduma göre açacağım o zarfları..
Ne çılgınlar.. Hediyeleri de bir o kadar güzel ve özeldi..
İyi ki hayatımdasınız kızlar!
Arkadaşlarıyla tıpkı ameliyat zamanımda olduğu gibi video çeken çılgın arkadaşım başta olmak üzere; yazdıklarıyla beni ağlatanlar,işleri dolayısıyla zor zaman ayırıp beni arayanlar,yazdıklarıyla beni güldürenler hepiniz ama hepiniz 'iyi ki' hayatımdasınız.
İyi ki sizleri tanımışım...
Sizler de iyi ki diyebiliyorsanız gerisi bırakın gitsin...
Hayat öyle güzel ki..
Çok şükür..
Yaşıyorum..
Diyebiliyorum.
Siz de öyle desenize? Ve ne yaşarsanız yaşayın hayata sıkı sıkı tutunun.
Hayat öyle de güzel böyle de.. :)

Hayatın bana öğrettikleri;
-Asla pes etme,kendine güven,başaracağına inan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder