23 Kasım 2015 Pazartesi

Bir Öğretmen Tanıdım

‘Öğretmen’...
Sana hayatında gitmek istediğin yolu en doğru şekliyle göstermek için çabalayan kişi..
Öyle değerli, öyle kıymetliler ki…
Ve en kıymetli başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk’ün en sevdiğim sözü der ki;

‘’ Öğretmenler; Yeni nesli, Cumhuriyetin fedakâr öğretmen ve eğitimcilerini, sizler yetiştireceksiniz ve yeni nesil, sizin eseriniz olacaktır…’’
Ve bir nesli eğitmek öyle dışarıdan göründüğü gibi kolay değil.
Öyle zor ki…
Günümüz ‘öğretmen’ kavramına pek değinmek istemiyorum.
Ve tüm samimiyetimle diyorum ki,
Ben çok şanslıydım.
Öyle değerli, kıymetli öğretmenler tanıdım ki…
Sevgim de saygım da sonsuz onlara…


Ben bir öğretmen tanıdım,
İlkokul 2. Sınıfım o zamanlar… 1.sınıftaki okuldan nefret ettiren öğretmenimi unutturup, ‘Her öğretmen öyle değildir Ceren’ diye fısıldadı sanki kulağıma.
Sisli Şırnak yollarında sırf Gökmen öğretmenimin dersi var diye gittiğimi biliyorum.
Öyle çok özledim ki…
İyi ki
 Gökmen Yılmaz iyi ki…


Ben bir öğretmen tanıdım,
Lise 1 deyim… ‘Biyolojiden Nefret Edenler?’ grubu açıp Biyoloji öğretmenimi o gruba davet ettim.
Belki dersinden hiç yüksek not alamadım, belki sırf biyoloji korkumdan MF seçmedim bilemiyorum.
Ama Ben Hakan hocayı çok sevdim!
Ve Hakan hocanın okulda ‘dadaları’ vardı. Valla ben de bence onlardan biriydim.
Hakan hoca demek dadaları demekti.
Bana ‘silkelenip kendime gelmeyi öğretti’
İyi ki
Hakan Yatar iyi ki…


Ben bir öğretmen tanıdım,
Matematik branşındaki  hocamı Girişimcilik diye böyle seçmeli bir derse girerken gördüm, tanıdım.
Vallahi Suat hocayı anlatmaya kelimeler yetmez.
Bir kere ben onun kızıyım! Öğrencisi değilim artık.
Suat hoca, kesinlikle peşini bırakmayacağım çok değerli biri.

Bana matematiği sevdiren, yılmadan çalışmamı sağlayan, pes ettirmeyen
sen neler atlattın,bunu mu atlatamayacaksın diyen
kalbimin en güzel köşesinde olan en kıymetli öğretmenim.Ve şahane motive eder! :)
İyi ki
Suat Yılmaz iyi ki…


Ben bir öğretmen tanıdım,

Edebiyattan önce soğutan sonra beni edebiyata aşık eden…
Anne yarısı
Bir melek
Şahane bir öğretmen…
Ve hep yanımda olan.
Yazı yazmamda ki en tatlı etken.
Suat Hocanın kıymetli eşi, benim de kalbimin en güzel köşeciğinde bulunan
Zuhal Yılmaz
İyi ki, iyi ki, iyi ki…


Ben bir öğretmen tanıdım,
Okuldan taini çıktı, hop peşinden ben de gittim. Dersini hiç sevemedim belki ama kendisini çok sevdim,seviyorum,seveceğim..
Canım da canım!
Ve bir anımızı paylaşmak istiyorum.
Hayatımda hiçbir zaman tarih testi çözmeyi beceremedim. Lise son da seçmeli tarih dersinde öyle şahane kopya çekmişim ki Sinem hoca beni arıyor.
Hayır yani sen kim tarih sınavında ki 10 test sorusunun 9una doğru cevap vermek kim?
Kadın şok, kadın iptal doğal olarak. :)
Gülerek hatırlıyorum o günleri…
Ve bir de en sevdiğim şehre sizinle gitmek ayrı güzeldi…
Tüm kalbimle İyi ki
Sinem Güner Şarlayan İyi ki…


Ben bir öğretmen tanıdım,
Görünce pozitif enerji aldığım.
Şahane gülen.
Ve bence çok güzel bir kadın.
Kalbimi fetheden, derste çok güzel bağıran
Şebnem Külter Kapubağlı
İyi ki, iyi ki, iyi ki…
Ben bir öğretmen tanıdım,
Öyle güzel edebiyat anlattı ve öyle güzel sorular çözdük ki..
Danışman öğretmenim.
Beni sakinleştiren, çok sevdiğim
Çanakkale’de eksikliğini fazlasıyla hissettiğim
Erkan Sağlam
İyi ki, iyi ki, iyi ki…


Ben bir öğretmen tanıdım,
Üniversite sınavına ikinci kez hazırlanırken tanıdım hatta.
Ve itiraf, ilk başta dedim ki yok biz bu kadınla cık cık…
Bir de danışman öğretmenim…
Nasıl olacak falan derken canım oldu! Şahane şeyler paylaştık.
En büyük tutkumuz, kitaplarımız üzerine konuştuk.
İyi ki
Aycan Ateş iyi ki…


Ben bir öğretmen tanıdım
,
Adamı çıldırttım. Ben pes ettikçe karşımda buldum.
Olmuyor bu geometri uğraşmayalım dedim uğraşalım dedi.
İyi ki
Birkan Ayan iyi ki..


Ben bir öğretmen tanıdım,
Birkan hocanın eşi.
Dersime girmedi ama birebir derslerde beni benden aldı.
Bir insan bu kadar içten olabilir mi?
Olabiliyormuş.
İyi ki
Sema Ayan iyi ki…


Ben bir öğretmen tanıdım
Dersinden hiç anlamam!
Ama kendisini çok severim.
Öyle başarılı ders anlatır ki… Sırf aklımızda kalsın diye sınıfta yapmadığımız şeyler kalmadı.
İyi ki
Atakan Yenici iyi ki…


Ben bir öğretmen tanıdım,

8 sene öncesinde kaldı.
Nasıl kıymetli, nasıl değerli…
Vedalaşırken çok ağladığımı çok net hatırlıyorum.
Ve çok özlediğim,
 eski Boğaziçi Dershanesinin çok kıymetli öğretmeni
Murat Karaca
İyi ki, iyi ki, iyi ki,
 Ve sanırım bu liste öyle uzar gider ki…
Ben cidden baya şanslıymışım…
Lise de en güzel günaydını yapan
Fulin Demirci, Coğrafya çok zor hocam ya - hayır zor değil yaparsın Ceren diyen Muhteşem Kahraman Aslında bu matematik yolculuğunda bana Trigonometriyi sevdiren, gülerken gözleri kısılan çok sevdiğim Adem Özyurt Okumanın yaşının olmadığını öğreten, dersahanede hep yanıbaşımda olan  Ayşenur Hekimoğlu
Tatlı akraba, en sevdiğim, güzel gülen Seda Aksoy
İngilizceyi beraber oldurduğumuz şahane öğretmen, birlikte daha çok şey yapacağız, biliyorum.Sezin Köstem Köksal
Her biriniz iyi ki, iyi ki, iyi ki…
Her biriniz hayatıma sihirli değnek gibi dokundunuz.
Hepinizden öyle değerli şeyler öğrendim ki...
Hiç biriniz unutulmadınız.
Her zaman kalbimin en güzel köşeciğinde olacaksınız.
Çünkü, İz bırakanlar unutulmaz…
Sizleri çok seviyorum!
Öğretmenler gününüz kutlu olsun.
Hepiniz çok kıymetlisiniz.

Ve canım arkadaşlarım
Tuğçe ÇİL ve Yeşim AYCAN şahane birer öğretmen olacağınızdan şüphem yok.
Gününüz kutlu olsun.
Sizleri seviyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder