19 Şubat 2016 Cuma

Kağıt helvanın verdiği mutluluk


bu aralar çok bi mutluymuşum
bu aralar çok bi neşeliymişim
bu aralar çok bi tersmişim
bu aralar çok bi yerimde duramıyormuşum
bu aralar çok bi diyetselmişim
bu aralar çok bi ‘bööö’ yapıyormuşum
bu aralar herkesciklere bana bi çay alsana diyormuşum
bu aralar gözlerimin içi gülüyormuş
bu aralar sevginin gücü benimleymiş
bu aralar evrenle aram çok bi iyiymiş
falan filan..
Yani;
Bu aralar bana bir şeycikler olmuş anlayacağınız..
Ne olduğunu bende bilmiyorum. 
Ama farkındayım,kendimin yani.
Verdiğim tepkilerin,mutluluğumun,kırgınlığımın,takmamazlığımın…
Ama hepsinin sonucunda tek bir yere ulaşıyorum ben!
Kağıt Helva’ya!
Bayılıyorum!
kağıt helvayı elime aldığımda her şey siliniyor hooop biz ikimiz şahane bir aşk yaşıyoruz.
hayat güzel, insanlar güzel, ohh miiss..
bu moda bürünüyorum.
Kendimi bildim bileli bana her şeyi unutturan, mutlu eden tek şeydir!
Gerçi bu aralar diyetsel mevzulardan kantinde kendisiyle ‘sadece’ bakışıyoruz ama olsun!
O bile bana yetiyor.
Hem kağıt helvanın verdiği mutluluğu veremeyen insanlar var.
onlarla olup hayata küseceğime, kağıt helvamla bulutların üzerinden kahkahamı dinlerim!
Size de tavsiye ederim! 
Hani yaşınız kaç olursa olsun vazgeçemeyeceğiniz şeyler vardır.
Benim kağıt helva bunlardan ilki..
Sizin de var mı?
Ve evet, benim ‘dahası’ var… (yazar burada utanmıştı)
(Pamuk şeker,balon,vosvos arabalar diye uzar gider bu liste!)
Çok sevgiyle kalın! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder