28 Şubat 2016 Pazar

Karşınızdakini anlamama hali

Bana orta okuldan beri katı,sıvı ve gaz halini öğrettiler.
Nerden bilebilirdim ki insanları anlamama halinin olduğunu.
Bu şey gibi
Anne: orda uzanmış telefonunla oynuyorsun, yardım etsene biraz bana.
Çocuk: ama demedin ki anneciğim.
Anne: demem mi lazım?!
Bu aynen böyle bir durum. Valla evet demeniz lazımdı katı-sıvı-gazın dışında karşımızdakini anlayamama halinin olduğunu da bilmeye hakkımız vardı.
Evet, vardı!!!
Ne bir kadın erkeği lök diye anlayabilir.
Ne de bir erkek bir kadını şıp diye anlayabilir.
İşte bu hep bize bu dersin verilmemesinden kaynaklı, Ceren demişti dersiniz…
Bir ‘Kadın’ iç güdüsüyle konuşuyorum ki erkekleri anlayamazsınız.
Kendimi bir erkeğin gözünden bakmaya zorladığımda da kadınları anlayamazsınız.
Valla ben daha kendimi anlayamıyorum karşımda ki ne ayak derseniz?
O çok ayrı bir konu. Onu sonra konuşalım.
Ama ben şuan da kadın gözüyle yorumlamak istiyorum.
Neden biliyor musunuz? Çünkü ben de bir kadınım.
Kadınlar narin yaratıklardır. İnce düşünürler.
Bir erkek için ‘1’ sadece ‘1’ iken kadın için ‘0,99..’dan sonra gelir mesela, bu hep böyledir.
Ve kadınlar 2 güzel söze kanacak kadar da aptaldır.
Kadının sorumluluğu her zaman çok fazladır.
(Allah’ım yazarken yine çok sinirlendim ve tüm feminizm duygularım kabardı!)
 günümüzde dengeler öyle değişti ki…
Kadın-erkek eşitliği yok onu biliyoruz. Onda hem fikiriz.
Demeye çalıştığım bir kadını susturmak için ‘şiddetin’ olmaması.
Demek istediğim ‘bitti’ denildiğinden saplantılı bir şekilde erkeğin gururuna yediremeyip ortalığı yıkıp dökmemesi.
(ve evet erkekler gurur ve kibirleri yüzünden kaybederler.)
Demeye çalıştığım sahte duygularla değil gerçek duygularla karşımızdakini tanıyabilmemiz.
Demeye çalıştığım, gerçek sevgi.
Gerçekten seven insan yıkıp,dökmez.Anlar..Anlamasa bile ‘anlamaya çalışır’.
Demeye çalıştığım kesinlikle erkeklerin hepsi böyledir işte demek değil.
Demeye çalıştığım çok başka bir şey. Anlatamadığım…
Uygun kelimeleri bir araya getiremiyorum şuan.
Ama şunu biliyorum, hem de çok kesin.
Demeye çalıştığım, her erkeğin içinde bir öküz vardır!
Artık o büyük bir öküz müdür, yavru mudur bilemeyeceğim.
İçinde öküzü barındırmayan birileriyle tanışabileceğiniz bir hayat diliyorum.
Tabi ki bu mümkün değil, eğer öyle birini bulursanız bana da haber verin.! :)
Ama şunuda unutmayın öküz olmayan erkek yoktur az öküz olan erkek vardır.
Çok sevgiyle kalın!


1 yorum:

  1. Haklısın hemcinslerimin çoğu böyle ama sana şunu söyleyeyim erkeklerin çoğunda sahiplenme duygusu var kıskanır ölümüne ama maalesef bu bile kadınları tatmin etmez siz kadınlar (istisnalar ve üzerine alınmayanlar) gerçekten ne istediğinizi bilmiyorsunuz kabul et :)

    YanıtlaSil