5 Mart 2016 Cumartesi

Kalplere Şenlik

Biliyor musun?
Şu an, tam şu an!
Gökyüzünden yazıyorum bu yazıyı…
Gökyüzünde bulutların üzerindeyim.
Elim de kağıt helvam var.
Sizi izliyorum.
Koşturmanızı, öfkenizi, nefretinizi,kahkahanızı, kahve yudumlayışınızı…
Buradan her şey öyle ‘telaşlı’ gözüküyor ki..
Hayırdır ne işin var senin orada dediğinizi duyar gibiyim…
Hikayeyi başa saracak olursam eğer, sabah kalplere şenlik bir şekilde uyandım.
Bu bir işaretti benim için, evrenin bana bir mesajı vardı!
O mesajı aldım.
Mesaj da şöyle yazıyordu.
Her zaman mutlu gördüğüm Ceren; bi hayli yorgun ve suratsız gördüm seni.
Sen hayırdır? Hayatında bir şeyler yolunda mı gitmiyor yoksa? Bak eğer öyleyse ne konuşmuştuk seninle bir şeylerin yaşanması gerekiyordur, yaşanır. Bunu değiştiremezsin. Gün sonunda ‘vicdanın’ rahat mı sen onu söyle bana? Seni tanıyorum.
Seninde bana söylediğin bir söz vardı hatırlıyor musun? Hani şu çok sevdiğin Çalıkuşu dizisinde Feride’nin söylediği.. Hatırladın mı? Hatırlamadıysan hatırlatayım hemen.
’Tembelim ben. Öfkesini nefrete dönüştüremeyecek kadar da rahatına düşkün. Kin de tutamam; unuturum, sıkılırım. Uykum gelir bir kere.’’
Şu an gülümsüyorsun, çünkü öylesin.
Sen kendin söylemiştin bana bunu. Hem ne demiştik hayatta en mühim şey ‘sağlık’ gerisi zaten zamanla olur.. Hem sen ki sağlık problemleri yaşamış, savaşmış birisisin. Bunu senin çok daha iyi bilmen gerekiyor.Yanlışların seni doğruya götürecek. Mutsuzluğun seni mutluluğa…
Şimdi kalk o yataktan, ve bana gülme artık. Ya da gül. Sen hep gül.
Benden nefret ediyordun, ‘ulan evren bana karşı mısın’ diyordun.
Sonra seninle barış imzalayıp çok sevmiştik birbirimizi…
Hatta sen benim için bir defter tutmuştun! Sahi ne oldu o defter? Yazmıyorsun çünkü bana bildirim gelmiyor. Kırılıyorum.. Bunu daha sonra detaylı konuşalım.
Unutma;
Her zaman yanındayım, ailen ve arkadaşların gibi…
Şimdi sana rengarenk balonlar gönderiyorum gökyüzüne geleceksin, bulutların üzerine..
Kağıt helvanı da unutmadım.
Hatta sana minik de bir süprizim var.
Ben sana şu an sürpriz diyorum sen kalkmış üstüm-başım diyorsun. Ah şu kadınlar…
Oyalanma. Seni orada bekliyor olacağım.
İmza: Evren…
Böyle bir mesajdı işte… Kalplere şenlik değil mi sizcede?
Halay çekesim geldi…
Mutsuz da değildim oysa ki sadece düşünceliydim..
Canım evren,
senden bir torpilim olduğunu biliyordum..
Burada her şey çok güzel…
Yolunuz düşerse bir gün siz de mutlaka gelin.
Ben kendi gökyüzümün bulutundayım.
Siz de bulun onu!
Bırakmayın, sizin olsun orası.
Kağıt helvamda bitti…
Az daha Evren’in süprizini unutuyordum. Benim daha önce hiç müzik kutum olmadı.
Hani bu atlı karınca şeklinde olanlar... Bayılıyorum ona.
O müzik kutusunu getirmiş bana yanında da bir not;
Sana bununla gelen insanları sakın geri çevirme.
Hayatında hep şahane insanlar olsun.
Seni seviyorum.

Tüm kalbimle teşekkür ediyorum bende!
Ben de hepinizi seviyorum.
İyi ki hayatımdasınız.
Pamuk şeker tadında,kalplere şenlik bir hafta sonu diliyorum! :)

4 yorum:

  1. nasılda güzel yazmışsın sen böyle ne de güzel anlatmışsın okurken yüzümden gülümsemem hiç eksik olmadı.yazının tadı damağımda kaldı yenisini en kısa zamanda okumak için can atıyorum.kalemin hiç bitmesin güzel insan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım mısınız acaba sayın Figen Yel? Bu ne kadar güzel bir yorumdur. Çok çok çok teşekkür ederim <3 :)

      Sil
    2. Canım mısınız acaba sayın Figen Yel? Bu ne kadar güzel bir yorumdur. Çok çok çok teşekkür ederim <3 :)

      Sil
    3. Nasıl desem , kelimeler anlatmaya yetmez bu içten dökülen kelimelerin güzelliklerini ...
      Kitap istiyorum senden ;)

      Sil