7 Mart 2016 Pazartesi

Pembe Kalpler


Ceren’in dünyasından bildiriyorum.
Şu sıralar şiddetli sevgi pıtırcıklığı içeriyor, zaman zaman gürleme,böğürme olsa da saf sevgi çoğunlukta.
Söylediklerinden çok yaptıklarına dikkat ediniz.
Zira yazar ‘
pembe kalpler’e takmış vaziyette.
Evet taktım. İçimden böyle sevdiğim, konuştuğum  her insana pembe kalp göndermek geliyor.
Gidip de tanımadığım, konuşmadığım, suratsız insanlara pembe kalpler yollamıyorum ya?
Bir de suratsız diyip geçmeyelim o suratsız arkadaşlar da çok tatlı bir kalbe sahip olabiliyorlar. Önyargı kötü,kaka, pis… Mizac mühim şey azizim… Mizaca göre yargılarsak ohhhoooo…  (Bakınız ben hiç ciddi olamam.Bi insanla ciddi bakışmam 10 saniye olursa öp,başına koy) Neyse konumuz bu değil.
Ne diyorduk?
Heh pembe kalp…
Bunda bir zarar yok bence değil mi sevgili canım okur?
Hatta bence bunda ‘yanlış’ anlaşılacak bir şey de yok.
Hayatımın çok güzel bir yerine işlemiş vaziyette bu ‘pembe kalp’
 o kalbi yollamadığımda böyle bi olmuyor sanki ya.
Cık cık cık cık…
Olmuyor. Bi eksik oluyor, bi benle değil de başka birisiyle konuşuyor karşımda ki gibi hissediyorum.
Hiç ben gibi değil.
Bunu sadece whatsapp uygulamasında değil normalde konuşurken de yapıyorum.
İçimden öyle geliyorsa demek..
Siz de yapın. Güzel şey. Vesselam.
Mesela az önce, telefonum çaldı.  Baktım arkadaşım arıyor, açtım.
Ve ne dedi biliyor musunuz?
Seni ne kadar çok sevdiğimi söylemek için aradım, bunu sakın unutma. Her zaman yanındayım.
Daha ne olsun?!
Ne güzel insanlar varmış meğer hayatımda…
Dedim ki;  patlat bi şarkı koy bir kadeh, içiyoruz yine bu gece
her şeyi boşver çal bu gece içiyoruz yine bu gece! (tabi ki içmekten kastım çay)
Ve şarkının sonunda ne diyor.
Hayat güzel sevince!
Siz de sevin, çok sevin.
İnsanlar pek kıymet bilmez sevgi konusunda, nankördürler. Onu hak eden insanları bulmak bi hayli zordur hayatta. Elbet bulunur ama doğru zaman geldiğinde.
Siz de illa sevecekseniz kitaplarınızı, çantanızı, ayakkabınızı ne bileyim sizin için değerli olan şeyleri sevin.
Hayat sevince çok başka güzel.
Diliyorum sizlerinde hayatlarında benim ‘
pembe kalpler
’ yolladığım gibi insanlar olur.
Yolunuzun böyle insanlarla kesişmesi temennisyle…
Mutlu haftalar diliyoruuum! :)


1 yorum: