5 Nisan 2016 Salı

YAŞAMAK VAR YA

Yaşamak var ya yaşamak… Öyle değerli ki..
Ve bizler, öyle kıymetini bilmiyoruz ki.
Öyle bencil, öyle çıkarcı, öyle sevimsiz olmuşuz ki…
Şaşıyorum.
Dün uzun uzun önce denize, sonra gökyüzüne ve daha sonra insanlara baktım.
Denizin eşsiz huzur veren sesiyle bütünleştim önce, sonra oturduğum yere bir güzel yayıldım.
Çayımı yudumladım.
Tam 15 sayfa yazı yazmışım. Ne yazdın o kadar çok diye soracak olursanız, bende bilmiyorum derim sizlere tüm samimiyetimle.
Çünkü, bilmiyorum.
Tek hatırladığım kalbimdeki küçük kıza yazdığım satırlar.
Ben o satırları yazdım, o da denizin üzerinde koştu..
Bana tüm içtenliğiyle gülümsedi..
Yanıma geldi, öptü beni. Yanımdan gitmesin istedim.
Ve fısıldadı kulağıma, istediğin her an ben yanındayım,unutma!
Öyle ihtiyacım varmış ki ona…
Ve öyle çok özlemişim ki onu…
Böyle kıymetli bir ‘an’ yaşadım sizinde anlayacağınız üzere.
Bence siz de arada küçüklüğünüzü çağırın, şevkat gösterin ona, sevin, öpün, koklayın.
Ben bunu yapmakta biraz geç kalmış hissediyorum.
Ona vermem gereken değeri, ilgiyi, sevgiyi öyle gereksizlere verip, onu incittim ki.
Bunu hiç hak etmedi.
Ve şimdi, kendimi ona affettirmek için her şeyi yapacağım.
Hadi siz de bu gece çağırın o küçük çocuğu, konuşun onunla.
Belki bir derdi vardır kim bilir.
Belki dizi kanıyordur ve yarasını iyileştirecek kimseyi bulamamıştır. Siz sarın o yarayı. Ve fısıldayın kulağına, ‘ben hep yanındayım’ diye…
Şu sıra hayatımda öyle güzel şeyler oluyor ki..
Tam da olması gerektiği gibi diyorum.
Ve olmadı diye ağladığım her şeye şimdi iyi ki olmamış diye şükrediyorum.
Hayat böyle.
Yaşamak böyle.
Hayat kıymetli, yaşadığımız ‘an’lar çok daha kıymetli.
Ve kırgın, kızgın, intikam dolu olduğunuz herkesi affedin!
hem hayat kısa, hem de o kişiden öyle çok şey öğrendiniz ki…
Affetmek zor değildir, affetmek sadece kalbinde sade bir oda bağışlamaktır ve affetmek kininize kalbinizde küçük bir oda vermektir.
Bunu da düşünün der, huzurlu geceler dilerim.
Gecenin şarkısı da Athena-Yaşamak var ya
Yazının başlığına en uygun olanından :)
Ve unutmayın; sizin temiz masum dünyanızda kirli insanlara yer yok.
Bu da gecenin sözü olsun mu? Oldu gitti.. 

1 yorum: