22 Haziran 2016 Çarşamba

Haziran 2016'ya..

 tabi ki çok mutlu olmayı diledim!
Bilenler bilmeyenlere söylesinler. Neyi mi? Neyi olacak canım doğum günümü…
Farkındayım, bu doğum günü olayımı çok dillendirdim. Neden hiç bilmiyorum.
Hayır ‘30’ a falan da basmadım ama…
Sanırım benim için önemli olduğundan. Hem kim için önemli değildir ki?
Belki sevmeyenler de vardır bu doğum günü kutlaması olayını ama ben manyak derecede seviyor ve önemsiyorum.
‘koca kız oldun hala mı doğum günü?’ dediklerinde (oysaki daha 22 yaşındayım ne kocaman olması?) ‘80’ ime geldiğimde de kutluyor olacağım diyorum..
Ama bu yıl çok başkaydı.. Bambaşkaydı…
Yazarken bile içim içime sığmıyor o günlere gidiyor, heyecanlanıyorum.
İçimdeki çocuk, şimdi sakin ol da yaşadıklarımızı anlatalım, ne dersin?
Senin için de uygunsa başlıyorum küçük kız…
Tam 4 kez en şahanesinden kutlamalar, süprizler oldu. Ne tatlıydı.. :)
İlki benim canım üniversite arkadaş grubumdan geldi.
Beklediğim zamanda değil de beklemediğim bir zamanda böyle bir şey yapmaları da ters köşenin alasıydı! Teşekkürler, teşekkürler!
Sizleri seviyorum, ayrıca çok uzun zamandır istediğim ve bir türlü alamadığım ‘sonsuzluk kolyesi’ için de özel olarak teşekkür ederim, onun yeri bende çok başka, hatta anlamıda.
Ve fotoğrafımız içinde.. Her sabah, gözümü ilk açtığımda bana gülümseyerek bakıyorsunuz ve bende enerji hooop tavan oluyor!
Sonra staja başladığım yerde yine hiç beklemediğim bir anda (işe gömülmüş bir haldeydim) karşımda  pastayı görüp şoka girmem saniyeler sürdü… Ne tatlı, ne düşüncelisiniz.
Minnettarım!
Akşamına evde ailem tarafından olan kutlama ise en kıymetlisiydi..
Çok uzun zamandır bir arada doğum günümü kutlayamamıştık. Bu uzun zaman sonra çok iyi oldu. Çok seviyorum her birinizi.. :)
Ve gecikmeli kutlama yapan benim canlarım, benim en bi sevdiklerim…
‘biraz gecikmeli yapacağız ama çok güzel olacak’ demişlerdi…
Daha güzel ve daha anlamlı olamazdı.
Hayallerimi elime verdiler, şokunu üzerimden atamayıp resmen mala bağladım.
Boş boş bakıp idrak etmeye çalıştım.
‘Cerensel Şeyler’ i bastırıp avucuma bıraktılar.. Ve dediler ki bu sana ilham olsun.
Bundan bir tane değil, çok tane olsun…
Ve arkasına yazdıkları… Çok çok teşekkür ederim kızlar, hayatımı bu derece güzelleştirdiğiniz için…
Ve bu duygusal anı Yeşim'in 'Ceren'in doğum günü bittiğine göre sıra bana geldi, ee bana ne yapacaksınız?' diyerek dağıtması... Çok canımsın!
 Ve orta okul arkadaşlarım, Kütahya'nın bana kattığı en kıyetli insalar her zaman yeriniz çok başka olarak kalacak. 
Bunların yanı sıra, aldığım mesajlar…
Gözlerim dolarak okudum her birini.. 
 Ve şunu gördüm.
Hayatımdaki insanların bir çoğuna ‘cerensel’ bir şeyler bırakmışım.. Ne tatlı…
İstediğim de buydu.
Teşekkür ederim her birinize hayatımı renklendirdiğiniz için…
Teşekkür ederim her birinize beni büyüttüğünüz için…
Teşekkür ederim her birinize bana acı-tatlı bir çok şey yaşattığınız için…
Ve teşekkür ederim her birinize, bana çok fazla şey katıp, öğrettiğiniz için…
Her geçen yılım bir öncekinden daha güzel olduğu için minnet doluyum…
Her birinizi çok ayrı seviyorum…
Sevgiyle kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder