5 Aralık 2016 Pazartesi

Hazırsanız ‘kendi gözümden’ anlatıyorum;

Bir dizi de duymuştum, adam kadına aynen şöyle diyordu:
‘’Kendine kimsenin gözünden bakma. Kendi gözünden bak. Kendi değerini
kendin belirle. Senin kendine inanman önemli.
Kimin ne düşündüğü değil. Tamam mı?’’
Evet aynen buydu. Eksiksiz. Tabi benden kaçmaz. Hemen durdurdum not ettim bu repliği.
Hop çalışma masamın karşındaki tabloma iliştirdim.
Unutmamam, beynime kazımam gerekiyordu.
Zira ‘benim için’ önemli bir şeydi bu.
Ve o zamandan beri beynimi kurcalayan bir şeydi.
Kendi gözünden bakmak. Başkasının gözünden değil kendi gözünden bakmak.
Bilmiyorum ama herkes bunu farklı yorumlayabilir.
Ben kendi gözümden yorumlamak istiyorum.
Bir zamanlar benim içinde önemli olan başkaları tarafından onaylanmak, sevilmek, onların dediklerine odaklanmaktı.
Sanki kendi gözüm, kendi beynim yokmuş gibi…
-Saçmalık.
Şey biz buna ergenyus dönemleri diyoruz ve ben bu dönemi işe girerek atlattım.
Evet, bağıra çağıra ATLATTIM!
Sana göre kıyafetim çok klasik olabilir cici kız ama benim için gayet şıktır nokta.
Sen kendi tarzına göre giyin, beni de kendine benzetmeye çalışma.

Bilmiyorum nasıl birisiyim, kime göre, neye göre nasılım? Bana kalırsa iflah olmaz bir deliyim.
Ve kendimi seviyorum, ben olmayı seviyorum.
Bir kişiye bağlı olmayıysa hiç sevmiyorum.
Altını çizerek söylüyorum sizi/seni sevmiyorum demiyorum bağlı kalmayı sevmiyorum diyorum.
Önceden severdim belki ama artık büyüdüm, büyüyorum, büyüyoruz.
Biraz anlayış cici insanlar!

Ve kendime kendi gözümden baktığımda,
ne kadar da ince düşüncelisin diyorum. Ne kadar inciğini cıncığını düşünüyorsun.
Küserse küssün, kızarsa kızsın, kırılırsa kırılsın.
Eğer ortada ‘sorun’ varsa bu sefer de gelsin karşındaki konuşsun, sen bırak üsteleme diyorum.
Bir kerede o arasın, bir kerede o plan yapıp seni davet etsin ne bileyim bir kerede sen değil de karşında ki sana bir şeyler yapsın.
Neden bilmiyorum ama artık bişey yapasım gelmiyor.
Bir söz var hani gözden uzak olan gönülden de uzak olur diye.
O misale dönüyor.
Şimdi beni daha iyi anlıyor musunuz cici insanlar?
her birinizi sevgiyle kucaklıyorum.
bu arada, hayat küs, kırgın kalacak kadar uzun değil.
başkalarını boş verin, kendi gözünüzden bakın.
BEN BAŞARDIM, SIRA SİZDE!
Çok sevin, çok çok çok..  (işin sırrıdır, kesin bilgi yayalım)
kendinize ‘cici’ bakın!
aşkla,güçle,sevgiyle!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder